شعبه بیمه دانا رتبه دوم مشتری مداری را از آن خود کرد
ایران و جهان - شعبه استان همدان بیمه دانا موفق به کسب رتبه دوم مشتری مداری در بین دستگاه های اداری شد .
به
گزارش ایران و جهان ، رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی
استانداری همدان با ارسال لوح سپاسی به محمد مقصودی رییس شعبه همدان بیمه
دانا اعلام کرد: طبق نتایج به دست آمده از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در
سال ۱۳۹۲ در بین دستگاه های اجرایی استان همدان ، بیمه دانا موفق به کسب
رتبه دوم در گروه شرکت های بیمه استان شده است .
مقصودی رییس شعبه
همدان توضیح داد : این طرح همه ساله به منظور سنجش میزان رضایت مراجعان از
نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود. وی افزود : سال گذشته
نیز این طرح انجام شد که شعبه همدان در بین شرکت های بیمه استان موفق شد
رتبه دوم را کسب کند .
نحوه پرداخت خسارات ، چگونگی برخورد
کارمندان با ارباب رجوع ، تسریع در رسیدگی به پرونده ها ، سرعت عمل در
پاسخگویی به نیازهای مشتریان و....از جمله شاخص هایی است که در این طرح
مورد توجه قرار می گیرد .