بیمه دانا

بیمه دانا مطمئن و توانا

بیمه دانا مطمئن و توانا

بیمه دانا

آدرس: قزوین - اقبالیه - خ امام (ره) جنب بانک صادرات

نمایندگی عباس سلطان آبادی کد 8766

تلفکس 02833425958

موبایل 0910046684


بهترین خدمات بیمه ای را در نمایندگی کد 8766 تجربه کنید

مردمانی که آرزو و هدف دارند ، فقر نمی شناسند ، زیرا شخص به اندازه هدفهایش ثروتمند است "کیم وو جونگ"

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تبادل تفاهم نامه همکاری بین بیمه دانا و بزرگ ترین پارلمان خصوصی بخش کشاورزی


خانه کشاورز ایران و شرکت بیمه دانا تفاهم نامه همکاری های بیمه ای امضا کردند .

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه دانا ، در مراسمی که به همین منظور دردفتر دصادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا روز 19 مرداد ماه جاری برگزار شد،کلیه اعضای خانه کشاورز ایران تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای بیمه دانا قرار گرفتند .

در این مراسم که عنایت اله بیابانی قائم مقام دبیر کل خانه کشاورز حضور داشت، دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن ابرازخشنودی از همکاری با قشر کشاورز جامعه، با تشریح وضعیت اقتصادی داخلی و جهانی گفت: صنعت بیمه با وجود مشکلات اقتصادی توانسته امنیت لازم را برای بیمه گذاران خود در رشته های مختلف بیمه ای ایجاد کند که با تفاهم اخیر بین ایران و گروه 1+5 و اقبال اروپا از رویکرد جدید کشورمان امیدواریم شرایط اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی به گونه ای پیش رود که امنیت خاطر این بخش به خوبی تامین شود .

وی افزود: راه های متعدد و در عین حال کم هزینه ای برای کشاورزان وجود دارد که می توانند با آورده های اندک، پاسخگوی نیازها و  خسارات احتمالی خود در آینده باشند .

مدیر عامل بیمه دانا، تفاهم نامه بیمه ای موجود را اقدامی برد- برد برای طرفین دانست و با اشاره به اینکه تعامل مناسب بهره مندی هایی را برای دو طرف به دنبال دارد، تاکید کرد: تلاش بیمه دانا، حمایت ازاعضای خانه کشاورز و در کنار آن فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم بیمه ای به آنان است تا ضمن بالا بردن سطح آگاهی بیمه گذاران خود، بهترین نوع خدمات رسانی بیمه ای به اعضای خانه کشاورز ارائه گردد.

دراین جلسه حسین یاوری معاون بازاریابی، شعب و شبکه فروش بیمه دانا، امضای این تفاهم نامه را گام موثری برای معرفی انواع خدمات بیمه ای به اعضای خانه کشاورز دانست و ابراز امیدواری کرد: با ترسیم نقشه راه و تقسیم بندی محصولات بیمه ای برای اقشار مختلف این نهاد صنفی به طور خاص، بهترین نوع خدمات رسانی بیمه ای به کشاورزان عضو این نهاد ارائه شود .

براساس این گزارش، عنایت اله بیابانی قائم مقام دبیر کل خانه کشاورز ایران نیز در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد خوب بیمه دانا در بخش کشاورزی، خواستار ارائه آموزش های لازم به تمامی اعضای این خانه شد .

وی افزود: خانه کشاورز ایران با حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر عضو در 28 استان و 32 شهرستان به عنوان بزرگ ترین پارلمان خصوصی بخش کشاورزی در کشورفعالیت می کند که نهادی مردمی، تخصصی و صنفی محسوب می شود .


منبع:بیمه دانا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۸
عباس سلطان آبادی
در گفتگو با مسئول صدور شرکت بیمهPrimerica کانادا بررسی شد:

مقایسه وضعیت بیمه نامه های عمر در کانادا و ایران



اینجا اقتصاد پایدار هست و بیمه فقط جنبه امنیت برای افراد دارد برای همین بیشتر روی پوشش‌های بیمه‌ای مثل ازکارافتادگی یا حادثه‌ تمرکز دارند تا بتوانند از مزایا و حمایت‌های شرکت بیمه استفاده کنند.

به گزارش ریسک نیوزبه نقل از سایت مدرسه بیمه ﺷﺮﻭﻳﻦ اﺳﺪﻱ ﻏﻔﺎﺭﻱ  بیمه‌گر ارشد بیمه‌های زندگی در شرکت پریمریکا در کانادا (Phd) Senior life underwriter in Primerica Insurance Compa ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺗﻮﺭﻧﺘﻮ است که قبل از مهاجرت به اینجا سال‌ها به‌عنوان کارمند شرکت بیمه (پزشک بیمه‌گر) در ایران مشغول به کار بوده است .

به گفته وی در کشور کانادا متجاوز از ۴۳ شرکت بیمه مادر، وجود دارد  که در تمام این شرکت‌ها یک دپارتمان بیمه اشخاص هم هست به طور مثال  ﺩﺭ اﺳﺘﺎﻥ آﻧﺘﺎﺭﻳﻮ ﻛﻪ ﻳﻜﻲ اﺯ استان‌های ﺑﺰﺭﮒ و ﻣﻂﺮﺡ است متجاوز اﺯ ۱۰هزار نفر پروانه فعالیت دارند ضریب نفوذ بیمه در اینجا بسیار بالاست و افراد متوسط جامعه هرکدام ۳ تا ۴ نوع بیمه زندگی دارند.

در ادامه مصاحبه با وی از پی می آید:

 

درکانادا چند نوع بیمه عمر و با چه شرایطی وجود دارد؟
خوشبختانه ترکیب بیمه‌هایی که ما در ایران داریم با اینجا شبیه هم هست باکمی تفاوت در جزئیات چون اکثراً بیمه‌هایی که ما در ایران داریم کپی‌برداری شده از بیمه‌های اروپایی و آمریکای شمالی است. در بیمه‌های عمر و زندگی تقریباً ساختار بیمه‌ها و حتی استثنائات یکسان است مثل عمر به‌شرط حیات، به‌شرط فوت و مختلط و بیمه‌های عمر دقیقاً به همین شکلی است که در ایران داریم.

لطفاً در خصوص سقف سرمایه و نحوه تعیین سرمایه فوت در بیمه عمر توضیح دهید؟
اینجا معمولاً بسته به درآمد هر فرد سرمایه فوت تا ده برابر درآمد سالانه آن شخص پیشنهاد می‌شود هرچقدر درآمد داشته باشد ده برابر آن سرمایه مطلوبی هست که معمولاً ما برای ایشان پیشنهاد می‌دهیم مثلاً کسی که سالی ۶۰ هزار دلار کسب درآمد کند برای این شخص ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند سرمایه خوبی باشد.
بر اساس این قانون به‌صورت نرمال و طبیعی در این کشور حداکثر سرمایه فوت بین یک تا ده میلیون دلار است اما گاهی اوقات به‌عنوان‌مثال سرمایه بیمه عمر افرادی مانند افراد ثروتمند و صاحب کسب‌وکارهای بزرگ مثل وال مارت که ماهیانه یک‌میلیون دلار درآمد دارند و درآمد ناخالص سالانه آن‌ها حدود ۱۲ تا ۲۰ میلیون دلار است، ما حداکثر ده برابر آن را پیشنهاد می‌کنیم ولی به‌صورت نرمال و طبیعی همان‌طور که قبلاً هم عرض کردم بین یک تا ده میلیون دلار است
در خصوص مدت بیمه هم که مثل ایران سن بیمه‌شده بعلاوه مدت قرارداد باید کوچک‌تر مساوی هفتادسال باشد که البته در اینجا ما کمی انعطاف هم داریم و ممکنه بعضی وقت‌ها تا سن ۸۰ سال هم بیمه کنیم.
در مورد شرایط بازخرید هم تقریباً با ایران یکی است همان‌طور که گفتم با توجه به این‌که بیمه‌های موجود در ایران کپی و پیست بیمه‌ها در اینجا هستند می شه گفت حتی شرایط عمومی و خصوصی قرارداد بیمه عمر یکسان است و مهم‌ترین چیز این است که در شرایط بازخرید باید میزان اندوخته ریاضی قرارداد که اینجا اصطلاحاً (سرندر) می گن محقق به شه تا بیمه‌گذار بتونه بازخرید (Cash Value) کنه.

مدت قراردادهای بیمه‌های عمر چندساله است؟
طبق قانونی که ما در ایران هم داشتیم سن بیمه‌شده بعلاوه مدت‌زمان بیمه‌نامه کوچک‌تر مساوی ۷۰ سال است تقریباً اینجا هم به همان شکل است و یک سری انعطاف‌هایی وجود دارد البته شرایط استثنایی هم هست که شخص ۸۰ ساله را با شرایط خاص قبول ریسک می‌کنند.

لطفاً کمی در مورد نحوه بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر در کشور کانادا برای ما بگویید؟
واقعاً شما باورتان نمی‌شود نمایندگان بیمه به‌صورت حرفه‌ای دیوانه‌وار بازاریابی می‌کنند از هر راهی که فکر کنید نفوذ می‌کنند در بین افراد و شرکت‌ها و از تمام روش‌های ممکن مثلاً در مترو که هستید یک نفر با شما شروع به صحبت می‌کند، با کمک تکنولوژی مانند ایمیل شبکه‌های مجازی، نیوزلتر و… استفاده می‌کنند بیشتر از طریق تلفن تماس می‌گیرند و از شما اجازه می‌گیرند و شما می‌توانید مشخص کنید که به چه شکل آن‌ها را پذیرش کنید، مارکتینگ اینجا حرف اول را میزند خود من اولین مدرکی که اینجا گرفتم نمایندگی و بروکری بیمه‌های عمر و درمان بود اما شخصاً علاقه‌ای به فروش ندارم و فقط از روی کنجکاوی و جهت آشنایی وارد این بخش شدم، جالب اینجاست که شرکت بیمه در ابتدای کار همه امکانات را برای نماینده فراهم می‌کند به شما یک دفتر کار با تجهیزات کامل (میز و صندلی، اتاق کنفرانس و… هر چیز دیگری که یک فروشنده نیاز داشته باشد) به شما می‌دهد و از نماینده حمایت می‌کند.

در خصوص سود مشارکت حاصل از سرمایه‌گذاری حق بیمه‌ها کمی توضیح دهید؟
اینجا اقتصاد پایدار هست و بیمه فقط جنبه امنیت برای افراد دارد برای همین بیشتر روی پوشش‌های بیمه‌ای مثل ازکارافتادگی یا حادثه‌ تمرکز دارند تا بتوانند از مزایا و حمایت‌های شرکت بیمه استفاده کنند. عدد این سود بسیار ناچیز است و شاید به نظر شما خنده‌دار بیاید (حدود ۲/۵ درصد در سال) در این کشور بالاترین سود بانک ۲ درصد در سال است و سود این بیمه‌نامه برای بیمه‌گذاران خیلی جنبه سرمایه‌گذاری ندارد. اینجا افراد بیشتر در اوراق مشارکت و بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند و سرمایه‌گذاری پول در بانک یا بیمه مرسوم نیست و برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی (سرمایه‌گذاری‌های تفکیک‌شده یا دوجانبه) تمرکز دارند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۷
عباس سلطان آبادی
مهمترین اخبار بانکی و بیمه ای را از مجله اقتصادی رادیو ایران هر روز از ساعت ۴ الی ۵ بعدازظهر بشنوید.

به گزارش ریسک نیوز،مجله اقتصادی رادیو ایران هر روز در راستای طرح مهمترین اخبار اقتصاد کلان ، بانک ، بیمه ، خودرو و... به طرح موضوعات تازه ای در این حوزه می پردازد.

این برنامه تحلیلی با بهره گیری از حضور کارشناسان اقتصادی ، بانکی و بیمه ای و با حضور فعالان رسانه ای تازه ترین اخبار اقتصادی را مورد واکاوی و بررسی قرار می دهد.

گفتنی است ، مجله اقتصادی رادیو ایران هر روز ساعت 4الی 5 بعد ازظهر از این رسانه پخش می شود.

 


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۶
عباس سلطان آبادی

گزارش توجیهی آیین نامه نحوه احراز صلاحیت حرفه‏ای کارکنان کلیدی و عملیاتی موسسات بیمه اعلام شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، به دنبال تدوین و ابلاغ آیین نامه نحوه احراز صلاحیت حرفه ای کارکنان کلیدی و عملیاتی موسسات بیمه، اداره تدوین آیین نامه های بیمه ای گزارش توجیهی این آئین نامه را ارائه کرده است که به شرح زیر اعلام می شود:
۱- مبانی قانونی آیین نامه:
لزوم  برخورداری موسسات بیمه از افراد واجد صلاحیت در قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری مورد تاکید  قرار دارد به نحوی که بر اساس ماده ۳۸ قانون مذکور، تحصیل پروانه فعالیت بیمه توسط موسسات بیمه منوط به ارائه  اسناد، مدارک و اطلاعاتی است که برای احراز صلاحیت مالی و فنی موسسه و حسن شهرت مدیران لازم است. به علاوه در ماده ۶۴ این قانون نیز آمده است که اشخاصى که در ایران یا در خارجه به علت ارتکاب جنایت یا دزدى یا خیانت در امانت یا کلاهبردارى یا صدور چک بی ‏محل یا اختلاس یا معاونت در یکى از جرایم فوق محکوم شده‏ باشند و ورشکستگان به تقصیر نمی ‏توانند جزو مؤسسین یا مدیران مؤسسات بیمه باشند. این مهم در قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی-مصوب۱۳۸۰- و همچنین مقررات تاسیس و فعالیت موسسات بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری-صنعتی ج.ا.ایران  نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
۲-دلایل و فلسفه وجودی آیین نامه:
انجمن جهانی ناظران بیمه ای( IAIS) در اصول اساسی بیمه  شماره پنج خود با عنوان شایستگی افراد  تصریح دارد که نهاد ناظر بیمه باید از صلاحیت حرفه ای اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد، افراد کلیدی در وظایف کنترلی و سهامداران عمده موسسه بیمه اطمینان حاصل نماید. این استاندارد بر تعریف معیارهای درستکاری، صداقت و حسن شهرت، توانایی و شایستگی حرفه ای و سلامت مالی جهت احراز صلاحیت مدیران و افراد کلیدی در وظایف کنترلی موسسه بیمه تاکید دارد. همچنین قوانین و مقررات بیمه ای مورد بررسی در کشورهای منتخب ( مالزی، پاکستان، استرالیا و انگلیس) نیز بر احراز صلاحیت حرفه ای افراد کلیدی موسسات بیمه تاکید دارند. رویه مرسوم در این قوانین و مقررات تعریف افراد کلیدی موسسه بیمه بر اساس وظایفی است که انجام آنها می تواند بر عملکرد فعلی و آتی موسسه بیمه در حوزه-هایی از قبیل عملیات بیمه¬گری، مالی، مدیریت ریسک و سرمایه گذاری تاثیر گذار باشد. به علاوه در قوانین و مقررات مذکور رویه مشابهی برای تعریف  معیارهای صلاحیت و شایستگی حرفه ای افراد کلیدی موسسه بیمه وجود دارد که با معیارهای مدنظر در اصل پنجم انجمن ( IAIS) تشابه دارد.
در ایران نیز متعاقب تصویب قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی-مصوب۱۳۸۰- ضوابط تاسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی (آیین نامه شماره ۴۰) به تصویب رسید که در این ضوابط موضوع لزوم احراز صلاحیت حرفه ای برخی از افراد کلیدی موسسات بیمه مدنظر قرار گرفته است، لکن با توجه به تغییر و تحولات بازار بیمه کشور در سالیان اخیر نظیر اجرای سیاست های آزادسازی نرخ و  استقرار نظام نظارت مالی و همچنین برنامه ها و سیاست های آتی بیمه مرکزی ج.ا.ایران نظیر اجرای پروژه توسعه نظام بیمه ای کشور، تعمیق و گسترش نظام نظارت مالی و  استقرار نظام حاکمیت شرکتی در صنعت بیمه، لازم است ضمن باز تعریف سمت ها و مسئولیت های مشمول مقررات احراز صلاحیت حرفه ای در صنعت بیمه، افراد کلیدی موسسات بیمه به نحوی تعریف شوند تا ضمن تطبیق با تغییر و تحولات مورد اشاره، زمینه اجرای برنامه های توسعه ای بیمه مرکزی ج.ا.ایران در آینده نیز فراهم آید.
افزون بر این در حال حاضر ضوابط احراز صلاحیت افراد کلیدی موسسه بیمه محدود به موسسات بیمه ای است که به موجب قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی-مصوب۱۳۸۰- تاسیس شده اند و لذا شامل موسسات بیمه دولتی و همچنین  موسسات بیمه در مناطق آزاد تجاری-صنعتی ج.ا.ایران نیز نمی شود. ضمناً مقررات تاسیس و فعالیت موسسات بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری-صنعتی ج.ا.ایران  در خصوص این موضوع واجد خلاء های مقرراتی متعددی است. از این رو ضرورت دارد هماهنگی لازم در ضوابط احراز صلاحیت حرفه ای افراد کلیدی موسسات بیمه در صنعت بیمه کشور صورت پذیرد.
۳- تشریح چهارچوب آیین نامه:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۱
عباس سلطان آبادی
http://risknews.ir/img/s/811353857054380.jpg        مدیر عامل بیمه دانا اظهار داشت: روند موجود نشاندهنده آغاز دوران امیدوارکننده ای در صنعت و اقتصاد کشور به ویژه در حوزه بیمه خواهد بود .

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه دانا، در این مراسم که نمایندگان، کارکنان شعب بیمه دانا و اعضای خانواده آنها و تنی چند از مسئولان محلی حضور داشتند، دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع گرم خانواده بزرگ بیمه دانا در استان آذربایجان شرقی، به وضعیت صنعت بیمه در کشور به ویژه پس از امضای توافق نامه هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: روند موجود نشاندهنده آغاز دوران امیدوارکننده ای در صنعت و اقتصاد کشور به ویژه در حوزه بیمه خواهد بود .

 صادق با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسوولان و سیاستمداران کشورهای اروپایی برای آمدن به ایران از یکدیگر سبقت می گیرند، از ظرفیت بالای کشورمان برای جذب سرمایه گذاری خارجی خبر داد و افزود: البته لیاقت و شایستگی مردم ایران برای برخورداری از رفاه و سطح معیشت مطلوب زندگی خیلی بیشتر از اینهاست .

وی ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به بیمه گذاران را افتخار بیمه دانا دانست و با اشاره به افق های روشن پیش رو به ویژه طی ماه های آینده ابراز امیدواری کرد: خدمات و سرویس دهی خوب این شرکت به مشتریان و بیمه گذاران از این پس روند بهتر و مطلوبتری را طی کند تا مشکلات به حداقل ممکن رسیده و موفقیت شرکت بیش از پیش تداوم یابد .

دیدار با بیمه گذاران عمده

بر اساس این گزارش، مدیر عامل و هیات همراه در سفر به استان آذربایجان شرقی همچنین با چند بیمه گذار عمده و بزرگ شرکت در تبریز دیدار و درباره روند همکاری های متقابل بیمه ای بحث و تبادل نظر کردند .

در این دیدارها ضمن تقدیر و تشکر از بیمه دانا به دلیل ارائه خدمات مطلوب بیمه ای، در خصوص تعامل و گسترش همکاری های فی مابین گفت وگو به عمل آمد .

بازدید از یکی از کارخانه های وابسته به گروه صنعتی سهند از دیگر برنامه های مدیر عامل و هیات همراه در سفر به استان آذربایجان شرقی بود .دکتر صادق ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه و گفت وگو با مدیر عامل و کارکنان آن ابراز امیدواری کرد بهترین نوع خدمت رسانی بیمه ای به این گروه صنعتی ارائه گردد .

بازدید از شعب تبریز

دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و هیات همراه همچنین روز هشتم مرداد ماه جاری ضمن بازدید از شعب مسجد کبود و استاد شهریار تبریز، با کارکنان این شعب دیدار و گفت وگو کردند .

در این بازدید روسای شعب تبریز با ارائه گزارشی از عملکرد شعب تحت سرپرستی خود در سال 93، از حمایت ها و همراهی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در اجرای برنامه های شعب تقدیر و تشکر کردند . در این جلسات آمار و عملکرد شعب تبریز بررسی و تجزیه و تحلیل شد و رهنمودهای لازم از سوی مدیر عامل برای بهبود عملکرد ارائه گردید .

گفتنی است مدیر عامل را در این سفر، رییس هیات مدیره، معاونان فنی اشخاص و بازاریابی، شعب و شبکه فروش، مدیران امور شعب و دفتر هیات مدیره و مدیر عامل همراهی کردند .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۹
عباس سلطان آبادی