مهندس احد حیدری (تکنیک های فروش علمی بیمه در قرن 21)

دکتر محمود محمدیان (بازاریابی و تبلیغات در صنعت بیمه)
مهندس حمید امامی ( چگونه کمتر از 5دقیقه بیمه عمر بفروشیم؟)

مهندس نیما کیمیایی ( صفر تا 100 مهندسی فروش بیمه)
قزوین- خبرگزاری مهر: نخستین سمینار تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش در صنعت بیمه با رویکرد توانمندسازی فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین سمینار تخصصی تبلیغات و فروش در صنعت بیمه با رویکرد توانمند سازی روز جمعه با حضور مدیران و فعالان صنعت بیمه استان در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
احد حیدری مشاور بازاریابی و فروش شرکت های صنعتی و کارشناس بازاریابی در این سمینار گفت: اگر از نگاه خریدار به فعالیت خود نگاه کنیم می توانیم در بازاریابی نقش موثری ایفا کرده و موفق عمل کنیم.
حیدری افزود: توجه به سلیقه مشتری و داشتن چشم انداز در بازاریابی تعیین کننده است و اگر بتوانید به عنوان مشاور مهارتهای مدیریتی و کارشناسی خود را به مخاطب و مشتری ارائه کنید به نتایج بهتری دست خواهید یافت.
این کارشناس بیان کرد: عشق و انگیزه وافر به کار رمز موفقیت در امور است و با تلاش مستمر قادر خواهید بود ضمن ایجاد فضای بهتری برای کسب و کار به فعالیتها رونق بیشتری بخشید.
حیدری اظهارداشت: مهارت نزدیک شدن به مشتری و ارتباط موثر با افراد، تفکر کارشناسی، دلسوزی و داشتن تعهد کاری و صداقت و کسب اطلاعات لازم از مشتری و موضوع مورد نظر و نیازها می تواند راه دیگر موفقیت در کارها باشد.
حمید امامی نویسنده و کارشناس امور بیمه ای نیز در این سمینار گفت: فعالان بیمه ای باید چشم انداز روشنی از آنچه انجام می دهند داشته باشند و در مسیر مشخصی حرکت کنند.
وی افزود: حمایت از نیروها، رعایت اخلاق در امور از مهمترین مسائلی است که می تواند بستر ساز موفقیت در کارها باشد و در این راه نباید از داشتن رقیب نگران باشیم و خدای ناکرده با تخریب دیگران بخواهیم فضای کسب و کار را برای خود باز کنیم.
امامی داشتن بیمه را حامی بزرگی برای روزهای سخت و ناتوانی دانست و اظهارداشت: اگر نیازهای مشتری را بشناسیم و بر اساس آن برنامه ریزی و حرکت کنیم.
وی بیان کرد: مذاکرات توزیعی، جلب اعتماد مشتری، تقویت ارتباط صمیمی، ارائه مشاوره های تخصصی از دیگر راهکارهای موثر در موفقیت است.
امامی یادآورشد: تمرکز روز بازار و آشنایی با ادبیات مشتری، رفع نگرانی افراد و شرکت در سمینارهای تخصصی در تقویت توان و مهارت افراد برای موفقیت در کار تاثیرگذار است.
نصیرلو دبیر همایش هم با بیان دستاوردهای سمینارهای گذشته اظهارداشت: با برگزاری سمینارهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی، زبان بدن، ارتباطات نوین و بیمه زمینه آشنایی علاقمندان با موضوعات تخصصی در استان فراهم شده و استقبال خوبی هم داشته است.
وی افزود: درآستانه روز بیمه برگزاری همایش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش در صنعت بیمه می تواند به توانمند شدن فعالان این صنعت کمک موثری کند و حضور اساتید مجرب این وزه در انتقال تجارب و دانش بیمه ای بسیار موثر است.
این سمینار بعد از ظهر امروز هم با مباحث کارشناسی استادان و متخصصان بازاریابی و فروش بیمه در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه خواهد یافت.